زهرازهرا، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

زهرا گل باغ زندگیم

روزهایی که گذشت

1395/5/6 10:30
نویسنده : مرضیه
82 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم الان که دارم این نوشته را برایت می نویسم شما تو خونه خواب هستی.و من کمی سرم خلوت شده خواستم کمی از روزهای گذشته را بنویسم .امسال هم مثل سالهای گذشته با نمرات خیلی خوب کلاس پنجم را تموم کردی و بلافاصله بعد از چند روز به شیراز رفتیم .10 روز اونجا بودیم امسال تولدت را زودتر یعنی 16 اردیبهشت گرفتم خیلی خوش گذشت از دوستان همکلاسیت اومده بودند .تم تولدت شبنما بود .عزیزم من برایت آرزوهای زیادی دارم بزرگترین آرزویم داشتن دختری با اخلاق وبا شخصیت هست .دختر گلم برای داشتن زندگی خوب و سالم داشتن تفکر و اندیشه سالم هست .و همه موفقیتهای زندگی جز با استعانت از خداوند متعال حاصل نمی شود .از دختر گلم می خوام همیشه ودر همه حال یاد را در زندگیت فراموش نکن ود مسیر ی که مورد رضای خداوند هست قدم بردارو بدان که داشتن غرور . حسادت  دروغگویی و بی مسئولیتی در قبال همنوع خود آفت تمام بدبختیهای زندگی هست.دختر گلم عمه جمیله با دخترهایش 26 تیر خونه مون اومده بودند دیشب رفتند ما هم برای روز پنجشنبه بلیط گرفتیم بریم تبریز و تا 22 مرداد اونجا هستیم .عزیزم ارزوی من سلامتی و شاد بودن تو هست  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)